Selvbetjening
Her kan du nemt og hurtigt få adgang til en række tjenester og informationer, der gør din oplevelse hos Santander mere effektiv. Uanset om du ønsker at opdatere dine oplysninger, finde svar på ofte stillede spørgsmål eller administrere dine lån, er alt samlet ét sted.
Selvbetjeningsmuligheder
Nyt lån
Har du brug for at låne flere penge?
Sammenlæg lån
Spar begyrer og besvær ved at sammenlægge dine lån.
Forhøj lån
Har du brug for at låne flere penge?
Indfri lån
Ønsker du at betale dit lån ud?
Indbetaling
Du kan altid lave en ekstra indbetaling til dit lån med en bankoverførsel. Se her hvordan.
Ændring af månedlig betaling
Har du brug for at øge, sænke eller springe din betaling over?
Faktura
Har du spørgsmål til din opkrævning?
Anden henvendelse
Drejer din henvendelse sig om noget andet, kan du kontakte os her.
Opdater oplysninger
Hvis du oplever begrænset service, skal du blot opdatere dine kundeoplysninger. Din aftale vil herefter være åben for vores services igen.
Er du blevet bedt om at opdatere dine kundeoplysninger?
Som bank har vi pligt til at sikre, at vi har de nødvendige oplysninger på vores kunder. Det er nu blevet tid til, at vi skal have opdateret dine kundeoplysninger.
Skal du opdatere oplysningerne om din virksomhed?
Når du er kunde i et pengeinstitut, vil du med jævne mellemrum blive bedt om at opdatere dine oplysninger. Det er nu blevet tid til, at vi skal have opdateret oplysningerne om din virksomhed.
Kontakt os
70 21 90 11
Hverdage fra 10.00-15.00
Spørgsmål og svar baseret på kategori
Privatlån
Hvilke dokumenter kræves der og andre spørgsmål vedrørende Privatlån.
Samlelån
Hvornår er det en god ide at samle lån og andre spørgsmål vedrørende samlelån.
Billån
Hvordan finder jeg registreringsnummer på bilen og andre spørgsmål vedrørende vores billån.
Motorcykel
Afdrag, restgæld, forsikring og andre spørgsmål vedrørende motorcykel.
Santander Red
Ansøgning, modtagelse af kort, PIN-kode og andre spørgsmål vedrørende Santander Red.
AcceptCard
Ansøgning, spærring af kort, forsikring, valutakurs og andre spørgsmål vedrørende AcceptCard.
My Cards
Hvordan får jeg My Cards og andre spørgsmål vedrørende appen.
Apple Pay
Hvordan får jeg Apple Pay og andre spørgsmål vedrørende betalingsløsningen.
Opsparing
Oprettelse af konto, indbetaling, gebyrer og andre spørgsmål vedrørende vores opsparingskonti.
Safe
Hvad dækker en Safe forsikring og andre spørgsmål vedrørende Safe.
Safe Extra
Hvad koster Safe Extra, hvordan får jeg Safe Extra og andre spørgsmål vedrørende forsikringen.
Restance
Hvornår modtager jeg en rykker og andre spørgsmål om restance.
Tjoose by Santander
Som kunde hos Santander kan du få adgang til en verden af rabatter med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander.
Beskyt dig mod svindel
Hvis du har modtaget en falsk e-mail eller SMS, som udgiver sig for at være Santander, bedes du videresende den information til os på phishing@santanderconsumer.no
Bemærk at din e-mail ikke bliver besvaret.
Formularer og dokumenter
Her finder du betingelser og vilkår samt andre formularer og dokumenter.
Behandling af persondata
Her finder du svar på, hvordan vi behandler dine persondata og vores persondatapolitik.
Klagebehandling
Hvis du er utilfreds med noget, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning på din sag.
Cookies
Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du at vi bruger såkaldte cookies. Her kan du læse mere om, hvad det betyder.
Tekniske krav
Vi anbefaler, at du altid bruger den nyeste version af dit operativsystem og browser.
Priser og gebyrer
Her finder du en oversigt over vores priser og gebyrer.
Bankordliste
Ordliste over almindelige ord inden for bank og privatøkonomi.