Når du er kunde i et pengeinstitut, vil du med jævne mellemrum blive bedt om at opdatere dine oplysninger. Det skyldes, at hvidvaskloven stiller krav om, at vi som bank har pligt til at sikre, at vi har de nødvendige oplysninger på vores kunder. Det er nu blevet tid til, at vi skal have opdateret dine kundeoplysninger. Det tager kun tre minutter.
Ved at opdatere dine oplysninger er du som kunde med til at sikre, at vi har de nødvendige oplysninger om dig, og dermed hjælper du os med at forebygge og bekæmpe hvidvask af penge og finansiering af terror.
Opdater dine kundeoplysninger her
Upload dokumentation
Hvis du er blevet bedt om at uploade yderligere dokumentation, kan du gøre det via dette link
Ofte stillede spørgsmål
Hvad sker der, hvis jeg ikke opdaterer mine oplysninger?
Det er vigtigt, at du opdaterer dine kundeoplysninger inden den 15. august 2023. Hvis du efter gentagne påmindelser ikke opdaterer dine kundeoplysninger, vil du i sidste ende opleve en begrænset service som for eksempel:
- Dit lån eller din finansiering vil blive blokeret for ekstra services.
- Dit kreditkort udstedt af Santander vil blive spærret for brug.
- Din opsparingskonto vil blive låst for ind- og udbetalinger.
- Funktionerne i Santanders netbank vil blive begrænset.
Samtidig vil vi foretage en individuel vurdering af dit kundeforhold, som i nogle tilfælde kan føre til, at vi må afslutte kundeforholdet med dig.
Hvis du oplever begrænset service, skal du blot opdatere dine kundeoplysninger her. Din aftale vil herefter være åben for vores services igen.
Opdater dine kundeoplysninger her
Har du spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål angående opdateringen af dine kundeoplysninger, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på kundeinfo@santanderconsumer.dk eller ringe til os på 89 87 31 04 hverdage fra 09.00-16.00.
Nyttige links
Læs mere på Finans Danmarks hjemmeside her
Læs mere på Finanstilsynets hjemmeside her